CREMATORY

Idag avslutades provdagarna på Nordens Fotoskola, på Biskops Arnö. Och nu är allt upp-och-ned, och jag vet varken ut eller in. Om typ tre veckor vet jag om jag kommit in eller ej. Nu håller jag på att redigera de sista bilderna till ansökan till Mittuniversitet i Sundsvall. Det är mycket nu, kan man säga.
Bilden är från ett krematorium i Strømmen, Norge, och togs i samband med att jag fotade arbetsprover till provdagarna på tema "arbete, med människan i centrum". Det är en bild jag totalt missade i högen av bilder jag kom hem med. Det var Anna, som är big boss på Nordens Fotoskola, som hittade den åt mig, bara på några få sekunder. Jag gillar den! Synd att jag inte såg den själv dock.

Today the try outs for the photojournalism school at Biskops Arnö got to an end, and now everything is upside sideways.
The picture is from a crematory in Strømmen, Norway.




No comments:

Post a Comment